tisdag, maj 29, 2007

Så det är tacken?

Min grupp och jag belv klara med vårt arbete förra veckan. Sweet, skulle man kunna tro, men det har visat sig vara ett riktigt gissel. Inte nog med att handledaren, som redan intygat att vi är godkända, tyckte att vi kunde undersöka lite statistik också "nu när ni har tid". Att vi blev klara tidigt har med andra ord bara medfört att jag har skrittråkig (alla andra är ju upptagna hela dagarna) och att vi får göra extraarbete. Från och med nu ska jag aldrig lämna in något för tidigt.

Eftersom alla är så himla upptagna lutar det åt att jag får åka till IKEA själv idag. Det har jag aldrig någonsin gjort förut. Jag funderar på om jag vågar. Tänk om alla tittar på mig? Till och med den mest ensamma personen i världen hittar en ful svåger när det är dags att dra till IKEA. Som sagt.

Gäsp. Återkommer när jag är mer inspirerad.

Inga kommentarer:

Arkivet