torsdag, mars 23, 2006

I spy...

...någon som kommer köra på en statistiktenta. Ah well.

Min mojo har inte varit på topp de senaste dagarna. Misuppfatta mig inte, jag har haft en bra vecka. Det är bara att allt går så överraskande dåligt för mig. Smakprov:

Tisdag; först förover jag mig en timma. Krånglar på mig mina stövlar, som går sönder. Provar med ett annat par skor som- surprise- går sönder. Måste ta vårskorna. Väl i skolan funkar allt som det ska tills brandlarmet ringer. Två gånger. Inga problem. Efter skolan går jag och tränar. När jag kommer hem upptäcker jag att jag saknar min statistikbok. Attans, måste ha glömt den i skolan. Skickar iväg ett sms till V och frågar om hon har den. Ingen svar. Köpte ny statistikbok igår. På kvällen kommer ett sms från V, fast från ett för mig okänt nummer. Anna, jag har din statistikbok. Tar med den på torsdag. Med min vanliga tur har jag alltså skickat ett sms till min relativt osympatiska föredetta kollega V och frågat om hon har min statistikbok. Konstigt att hon inte svarade...

Det som är bra med hela grejen är att jag köpte två par nya skor igår!

Inga kommentarer:

Arkivet