tisdag, februari 28, 2006

Vad mycket skit...


Vad mycket skit man skriver för skolan. Detta påminner nästan om mina uppsatsorgier under gymnasietiden. Jag skrev vad som helst för att få ett mvg. Tro mig, jag babblade på om elektronisk musik, haute couture och gratis kollektivtrafik i tre år så jag vet hur man slarvar till sig bra betyg. Det gäller att skriva om ämnen som lärarna blir så förvirrade av att de betygssätter en i ren förtvivlan och åldersnoja. Japp. Nu har jag precis formulerat hypoteser och teorier för- japp- nått skräp till skolan. Gött.

Jag är även glad att kunna meddela att jag överlevda såväl träningen som vägen hem idag. Jävla snöstorm. Och inte nog med det! Nico tvingade ut mig på stan i eländet. Som tack fick hon vänta medan jag vansinnesprovade* kläder på Victoria Arena. Hehe. Jag är i alla fall nöjd och glad nu och kan se fram emot en innekväll med stefan och damp-katterna och massor av goda fullkornspepparkakor som alternativ till de äckliga semlorna som alla redan är trötta på när det väl blir fettisdag.

*vansinnesprova= att prova kläder som är löjligt dyra. Typ en klänning från Dsquared (prislapp 4800:-) Marc Jacobs-skor (5500:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

...jo... undrar om jag inte hamnade bakom den där Nico på vagnen för någon vecka sedan.

Sade inget såklart.

Är ju halvsvensk, och bosatt i Sverige.

Arkivet