lördag, februari 25, 2006

Cosmo, shopping och en aussie


Tentan är över, en ny väntar alltför snart. Jag skrev någonting på alla frågor. Jag skrev...mycket. Och kanske är det inte så konstigt att man i så fall får in en saker som "...och den personen är säkert hyvens".

Jag firade att tentan var över med vin på Meze. Sen gick jag ut och shoppade. Marc Jacobs nya kollektion är fantastisk. Jag vill ha alla skor. Jag har inte riktigt, riktigt råd med den sortens skor nu. Jag får spara!

Igår firade jag alltihopa; tenta, vänner från irland/australien, och livet i allmänhet med obscena mänger cosmo och en oerhört vällagad aussiemiddag. Alltså...eh...han lever fortfarande. Men han lagade maten!

Klockan 8.45 ringer min kära mor för att meddela att hon är sugen på något gult kakel och dubbla bårdar till det nya badrummet. Det hela går tydligen under namnet "Polynesien". Är inte det jävligt misstänksamt. Jag tänker att det måste vara ungefär samma färger som "Happy cheddar cheese". Jaja. Bara hon är nöjd så... Själv var jag mindre nöjd med att bli väckt så tidigt, men hey- jag fick ju i alla fall städat efter festen. Och det behövdes. Verkligen.

Är det så mina föräldrars badrum kommer att se ut? Hjälp! Bild: Google sökord: Polynesia ugly

Inga kommentarer:

Arkivet