söndag, december 18, 2005

Jag har varit så lam i helgen. Kort översikt:

Fredag: en öl hos R. Det var kallt som fan ute när jag traskade omkring vid redbergsplatsen. Brr.

Lördag: Plugg hos E med indisk lammgryta. Det var schysst. Och vi pluggade på ganska bra, men det gick åt väldigt många timmar. Sedan hade vi syrran och hennes italienare på besök. Jag fick svänga ihop mat på en kvar eller så, men det funkade. Han är från Milano. Jag vet inte om det känns så viktigt att veta det, men han är det i alla fall. Vi pratade IKEA, jobb och italiensk mat.

Söndag: Världens lamaste! Gick upp sent, segade, somnade framför böckerna, åkte till farmor, plockade upp Nico och tillbringade en eftermiddag med våra SATC-vänner. Nu, klockan 23.23 ska jag ta itu med böckerna igen. Hallåja.

Jag kom precis på att jag måste införskaffa ett par Marc Jacobs-skor. Tralalala. Den som ändå hade 50 000 000.

1 kommentar:

Anne Mari sa...

Tusen takk for tanker og hilsen:)
Anne Mari

Arkivet