torsdag, december 01, 2005

Ja, sannerligen har mina gitarrsaker bidragit till en hel del bra saker. I måndags köpte jag i tentaångestyra en stämningsapparat och en lägga-över-strängarna-för-att-få-rätt-tonart grej. Och har jag gjort två bra köp i mitt liv var det ovan nämnda saker. Nu vet jag allt, kan allt och kan framför allt spela allt jag nånsin vill. Helt fantastiskt va? I och för sig kan jag inte alla ackord, men teoretisk sett skulle jag kunna stämma om gitarren för de ackorden som mina fingrar inte pallar.

Idag har jag under ca två minuter ägnat mig åt att läsa Bernstein och att googla på vår föreläsare. Att googla tog ungefär 1 och en halv minut.

Jag har även fikat med Nicopolidis Karagodis och haft ett ingående samtal med min morbror.

En särdeles bra dag!

1 kommentar:

-= R =- sa...

Åh fan. Du googlade henne alltså... Shit. Vilken grej... Att jag inte tänkte på det.

Arkivet