måndag, december 05, 2005

hohoho...snabb redogörelse av helgen:

fredag: var uppe hos syrran och drack äpplevodka eller nått. vi såg en film också...sodom tror jag att den heter. fruktansvärt äcklig. det var tydligen någon italiens regissör på 70-talet som fscinerades av våldtäcktssex-grejer och gjorde en film på den tanken. ni fattar själva.

lördag: julklappsköp på stan. det är ju rent traumatiskt att ge sig ut såhär års. folk rycker i precis allt. man jag fick i alla fall den sista av en sak som jag ska ge till mamma och pappa. hohoho. tomten måste ha armbågar i år!
senare under kvällen drog jag ihop en pokerafton, så nu kan jag spela txas hold'em. om det heter så. de var rätt kul förresten- vi ringde M någon gång vid sju och frågade om han ville vara med. vi frågade även om han hade kortlek och marker. så förberedda var vi. men kul va det! jag förlorade naturligtvis med gott humör. som alltid!

söndag: en miljard sidor i bernstein och julfika hos D här i huset. mycket trevligt. de bakade gröna pepparkaksgrodor. jag smakade ingen sån...

nu ska jag strax träffa min klient. vi ska fika.

Inga kommentarer:

Arkivet