måndag, december 26, 2005


Här i den singerska villan i Halmstad duggar domedagsprofetiorna tätt. Tydligen kommer vi alla att gå under när vi vandrar omkring med mikrochips i handlederna och pannan och naturkatastroferna inträffar allt oftare. Jag ställer mig kritisk till detta, men så är jag 20 år ung och naiv. Håhåjaja.

I övrigt har julen varit bra. Jag får allt säga att det var en ovanligt god skörd i år. Juldagen bekräftade misstankarna om att Halmstad är urtråkigt och att de som dröjer sig kvar här är lika tråkiga som staden i sig. Men det var kul att vara ute och glänsa litet!

Nu ska jag ta itu med min stackars mobbade halsduksstickning igen, och leta efter ett designerfodral till min nya ipod. Eller ska jag sticka ett fodral? Hm...

2 kommentarer:

-= R =- sa...

Jaha ja... Man får gratulera... Har ju själv aaaaldrig velat ha en sån där tingest.....

Stefan sa...

Domedag schmommedag! Det viktiga i sammanhanget är att du måste ha din telefon någonstans där du hör den! :)

Jag tror jag ska handla på SIBA!

Arkivet