fredag, november 25, 2005

Om någon vill veta något om exempelvis social perception bör ni inte fråga mig för jag har ingen lust att lära mig vad det betyder.

I övrigt känner jag mig relativt påläst inför måndagens tenta i psykologi. Eller...jag känner mig påläst på kapitel 17 i bernstein. det andra kan jag sannerligen inte lika bra.

Åh, jag läste om julklappar någonstans och kom att tänka på vad jag vill ha och ge. Jag kan ju inte skriva här vad jag vill ge, men jag kan skriva vad jag vill ha så...

  • Marc by Marc Jacobs kofta
  • Frye boots
  • Snökula eller vad det nu heter i stil med den Carrie har i SATC
  • Nya lakan
  • En kram
  • Flera bra böcker
  • Ett eller flera blandband
  • Myskläder
  • Hälsa och sånt
  • En ny mikrovågsugn
  • Ett sött case till min dator
  • Julefrid
  • Smycken
  • Cash
  • Lampor och andra indredningsprylar
  • Ära vare gud i höjden detta har jag gjort i slöjden-saker

Modesta önskemål, va?

Inga kommentarer:

Arkivet