måndag, november 07, 2005

Idag är en av de i särklass tråkigaste dagar jag någonsin genomlidit. Det enda som var roligt var tornbyggandet. Jag tog min roll som kreativitetsansvarig på största allvar och gjorde ett elegant litet topptorn med ett fönster och en person som tittade ut.

Imorgon ska jag upp klockan halv sju igen. Det är ju helt sjukt jobbigt!

Förresten: jag skickade bilder till min far över mail. Han påpekade att jag kunde ta bort röda ögon på vissa kort med hjälp av photoshop. Han tyckte även att jag borde skicka kortet på honom själv till Ripley's i Köpenhamn med motiveringen att de har kort på andra konstiga saker där, typ paddor med två huvuden. Pappa har något av en oanad insikt om hur saker och ting egentligen är.

Nu ska jag se på någon serie. Vi får se vilken det blir. Borde det inte finnas ett nytt Gilmore Girls-avsnitt snart? Eller Scrubs?

Tjing!

Inga kommentarer:

Arkivet