fredag, november 18, 2005

Alla saker som händer mig är nästan alltid bra

Mina kära vänner, bekanta...och Robert!

Det har hänt förvånande mycket de senaste dagarna. Jag kör en snabbgenomgång;

  1. Jag är med i tacksittningsgruppen. Som namnet antyder håller jag alltså på att arrangera en tacksittning för tvåorna. Jag är in charge för musiken. Ni kommer att få hör David Hasselhoffs julskiva på repeat.
  2. Jag var hos tgandläkaren en dag för tidigt men fick komma in på undersökning ändå. Tack snälla folktandvården i Landala! Men...det visade sig att jag hade ett ytte-pytte-litet hål, så jag fick komma dit idag och fixa det. Nu är jag råbedövad på höger sida och får inte tugga tuggummi. För då biter jag mig i tungan. Jag ser det inte som en jätteförlust (Tuggummituggandet alltå, inte tungan. Den vill jag behålla).
  3. I onsdags var jag på Noon och drack öl. I torsdags var jag på Vasastan och drack öl. Jag går ut för mycket. Det är inte nyttigt! Jag gillar inte personalen på Vasastan. De är tykna som fan. Noon är mycket bättre.
  4. Imorgon åker jag till Halmstad för att tillbringa en kostnadsfri helg med mina föräldrar. Det ska bli trevligt, och billigt!
  5. Jag såg nästan på The Ring igår, men jag vågade inte se klart den. Den var för otäck och jag är hiskeligt lättskrämd.
  6. När jag klippte mig i onsdags (på NK) fick jag färgningen gratis! Jag älskar min frisör!

Det var nog allt. Nu ska jag snart städa. Först: slappa!

2 kommentarer:

-= R =- sa...

Skönt att det inte bara är Oscar som inser att jag står i en klass för mig själv...

Skulle gärna se att ni började med:

"Så, mina kära vänner... och hans majestät/höghet Robert."

Eller något åt det hållet...

Anna sa...

Gå inte och bli mallig nu!

Arkivet