måndag, oktober 31, 2005

Är på god väg att bli klar med tentajäveln. Den bligar surt på mig från sitt minimerade fönster längst ner på skärmen. Jag tror att den vill att jag ska gå igenom den igen, men jag är inte säker. Så jag skiter i det. Risken finns, att om jag verkligen skulle läsa igenom den en gång till, skulle jag inse hur extremt dåligt den är skriven, och radera den. Och det skulle ju vara tämligen förödande med tanke på att jag i så fall inte skulle ha någon tenta att lämna in, och i så fall skulle jag inte få dricka tentasprit på onsdag, och det vill jag verkligen.

Till något annat: jag måste vara den enda personen, om inte i världen, så åtminstone i göteborg, som importerar mina shower gels och body lotions från ett annat land. I detta fallen UK. Har precis upptäckt anatomicals hemsida som är hopplös för min ekonomi. Men jag menar, vem vill inte ha produkter som "Another Bloody Shower Gel", "Giving Good Head", "Help the Paw", och "Stop cracking up". Jag vet att jag vill. Jag har ordnat det. Paketet kom idag. Jag har provat mina nya produkter. Jag är nöjd. Jag är trött. Jag vill inte läsa om Schein.

I said good day, sir!

1 kommentar:

-= R =- sa...

Man får dricka tentasprit även om man inte skrivit tenta!

Arkivet