torsdag, september 29, 2005

en dag på stan

Är precis tillbaka från stan. Har köp följande:

en superpincett
två plattänger (fråga mig inte varför...)
en jacka till stefan
en mapp från Muji
en superpenna

Det var trevligt i alll fall. Åt lunch med Nico och stefan, sen kom johanna och visade upp sin nya väst. Fin.

Nu är jag svintrött. Och till råga på allt är det pubväll med klassen ikväll. Tur att det är på vasastan. annars skulle jag fan inte pallat. förresten går jag sällan till någonting som ligger på mer än tio minuters avstånd nu för tiden. man blir bekväm av att bo i stan.

en sak till, eller två egentligen. 1, jag avskyr personalen på åhléns. jävla idioter. Jag kommer in och planerar att köpa en ansiktskräm som kostar runt 500 spänn, och så ignorerar de mig totalt. ett ögonkast eller ngt ord i förbifarten om att de var upptagna hade räckt. så jag sa sur typ "här är man i alla fall inte prioriterad. nu går vi!" vilken bråkstake jag är!

2, jag tänker way too much på döden och sån skit. alltså inte min egen. jag är bara rädd att någon av alla människor jag älskar ska försvinna. shit. det är inte nyttigt. jag kanske borde börja meditera eller nått. jag undrar om det skulle hjälpa. eller om jag skulle börja simma igen. det brukar få mig på bättre och mindre grubblande humör.

over and out

Inga kommentarer:

Arkivet