fredag, mars 09, 2007

Skrattar så jag...gråter

Vilken pissig dag! Seriöst- jag ville plocka fram massförstörelsevapen under föreläsningen. Så tråkigt var det. Igår var detso bättre med Årekväll och tillhörande filmvisning. Att vi som var med i Åre fortfarande respekterar varandra är ett under. Jag hade ingen aning om att någon tog kort på oss när vi dansade till The Ketchup Song. Varför tog någon kort på oss när vi dansade till The Ketchup Song. Jag kan besvara den frågan helt själv. Vi gjorde det HELA tiden.

Kanske borde nämna att vi gick vidare till Inferno igår. Vi som var där har utnämnt det till det nya Pegasushänget. Tanken är tydligen att jag ska försöka fjäska med personalen så att vi får ta med oss egen musik. Inte för att vara sån, men jag har blivit utsedd till klassens maestro. Inte mig emot. Jag fattar dock inte hur man självmant kan komma på en sån idé med tanke på att Sean-a-da-Paul ligger överst på min playlist. Krisorz och jag hade isätartävling. Jag fuskade och vann med fem mer isbitar än Krisorz. Det var ett stolt litet ögonblick i mitt ganska enformiga liv. "Anonym" Busck bidrog med ett lattjo rakapparatljud på mobiltelefonen som med lite god vilja och för mycket vin var asroligt. Tanken på att raka sig med telefonen var naturligtvis enastående kul just där och då, men när jag skulle upprepa allt det roliga för Stefan mottogs det med viss skepsis. Tydligen är rakapparatljudet bara roligt när man är full på Inferno. Jag ska prova det på syrran ikväll så får vi se om det är en platsspecifik rolighet eller om det räcker att man är full.

Inga kommentarer:

Arkivet