onsdag, mars 07, 2007

Men kära nån då!

Jag har fått en kommentar och är, trots innehållet, sjukt stolt över att någon orkat kommentera. För att ta tag i det här med en systematisk (arbetsmiljö) metod, SAM, så ska jag se vad jag kan göra åt spaltbredden. Jag är inte världsbäst på att få ordning på det tekniska så det kan bli svårt.

Färgen lämnas orörd, men om fler klagar kan jag tänka mig att ändra på den lite.

Vad tycker you guys?

Åh, måste bara säga en sak till! Jag fick förlängt kontrakt på jobbet idag- ett år! Och en lönehöjning med 5 kronor i timmen. Vet inte vad jag ska göra med alla extra pengar. Om tolv år kanske jag kan köpa mig en Fendi Spy Bag för alla pengar jag kommer att tjäna. Men med tanke på hurpass mycket jag jobbar misstänker jag att CSN snart kommer med sin skelögda uppsyn och en räkning i ett vitt kuvert med förtryckt adress och tvingar mig betala tillbaka alla mina 5 kronor i timmen. Om det skulle hända tar jag min ännu inte inköpta Spy Bag och mosar, alternativt drar min pärm fram och tillbaka i väskan tillräckligt många gånger för att kuvertet ska bli söndersmulat och räkningen oläslig. Tills det händer ska jag unna mig en Festis varannan dag som tack till mig själv för att jag jobbar så duktigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Nu är det fulländat!

Arkivet