tisdag, mars 06, 2007

En trött Anna

Efter en heldag på jobbet är jag hyfsat mörbultad. Såg två avsnitt av Medium när jag kom hem. (Jag kan inte bestämma mig om det är en ganska bra serie eller om den suger lite. Ibland får jag en känsla att seriemakarna inte riktigt tänkt igenom sitt upplägg- hur förklarar de annars att den liknar Ghost Whisperer så mycket. Och GW är inte en bra serie. Kanske underhållande, men den är då rakt inte bra. (Och jag hatar verkligen när personerna i serien vaknar "med ett ryck". Vem fan vaknar så? Det närmaste jag har kommit en sådan upplevelse är när Stefan stolpar upp mitt i natten och plockar bort en plastpåse/ tidning/ någonting-annat-gjort-av-plast-eller-ståltråd-som -är-svårt-för-en-kattmage-att-smälta från Lakris))

Det tråkiga med att jobba två dagar i rad är att jag måste börja fundera på vad jag ska ha på mig på jobbet nästkommande dag typ minuten efter att jag kommit hem. Och imorgon ska kläderna multi-taska som fan. Först skola, sen jobb och sen ska vi ut och fira Elins 23:års dag. I'm thinking rosa catsuit, men har inte riktigt bestämt mig än.

Inga kommentarer:

Arkivet