måndag, mars 13, 2006

Svårt med Shakira


Okej, jag har en grej för Shakira. Trodde aldrig att jag skulle falla så lågt, men så är det i alla fall. Nu påminner jag mest om en femåring som vill se lejonkungen för ettusentvåhundrafemtionandra gången. Jag sitter framför datorn, står framför spegeln, sminkar mig osv med lätt gungande rörelser. Jag försöker mig på en variant av booty shake som jag såg Beyoncé demonstrera på Oprah en gång i tiden. Stefan tvivlar på om det verkligen finns en sån dans.

Stefan, kan du sätta på Shakira?

Och från någonstans i lägenheten hörs ett svagt ylande (jag) .

Oh baby when you talk like that, you make a woman go mad...
och sen sjunger jag alltid fel...



Sish Kadish!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det jag inte förstår med Oprah's booty shake är varför den går ut på att skaka på tuttarna istället för rumpan! Flippat till tusen, typ. Oprah, you go the crazy!

Anonym sa...

Tycker faktiskt också att det svänger hyfsat.

Säg inte till någon att jag sade det bara...

Sish Kadish!

Anonym sa...

jag tycker inte att du bloggar mycket. jag tycker det är fegt. jag tycker du och din svarta katt är hyfsat fega faktiskt! Inser du hur tråkigt jag har? va i skolan halv nio för att ha handledning. JAG SKALL INTE PRATA FÖRÄN KLOCKAN 15.20! KULL FÖR MIG VA?

Anonym sa...

kuul med nicopina va?

Arkivet