tisdag, januari 31, 2006

Utmaningen

Här kommer mina svar på min tolkning av Oscars utmaning. Töntiga svar, men ändå...

  1. Jag beställer hudvårdsprodukter på nätet och låtsas bli överraskad när det kommer mycket mer än vad jag sagt till Stefan. Men vad gulligt av dem att de skickade med extra produkter för över 1000 kronor! Och jag som bara beställde saker för 52:-...
  2. Jag är en manisk läsare av kändisnytt. Jag läser allt jag kommer över så länge det inte handlar om svenska kändisar. Det är för tråkigt. Numera är jag även en patetisk veckorevyn-prenumerant. Sen Ebba tog över blev det så mycket mer amerikanskt...och så underbart!
  3. Jag slickar på chips. Jag tycker inte om tanken på att äta upp 300 gram fett, men jag gillar chipskryddor, så jag slickar på dem och sätter dem i en liten extraskål för mina slickade chips. Ingen, inte ens Stefan tvingas äta upp dem.
  4. När min första pojkvän sa att han älskade mig första gången, svarade jag: jag vet. Jag var arg på honom.
  5. När jag var typ sex år var jag väldigt fascinerad av min kompis mammas fickparfym. så jag tog den. När den senare föll ur min ficka frågade min kompis om min mamma också var med i bokklubb si och så (mamman hade alltså fått den som premie i någon boklubb). Jag var korkad nog att svara: nej.

Eftersom Oscar stal alla bloggbekanta som borde ha den här utmaningen efter mig, uppmanar jag alla fegisar i klassen som inte själva skriver men ändå läser bloggar, att omedelbart skapa sig ett konto och skriva in sina pinsamheter eller vad det här nu gick ut på. Ur led är tiden!

1 kommentar:

Anonym sa...

VAFN!

FEMTITVÅ KRONRR!!!!!

JAHAJA! MEN JAG STAL LEGO AV JOEL EN GÅNG!!!!!

Ja. Alltså. Joel, hör av dig nån gång ffs.

Arkivet