måndag, januari 09, 2006

Tydligen svårt


Det är inte så svårt att fatta min blogg egentligen. Det enda man behöver tänka på är att skriva in sitt namn under "name:" om man vill kommentera någonting jag skriver.

Det är rätt lustigt att den som klagade på layouten i föregående kommentar inte fixade att trycka dit sitt namn. Efter "name:" står det nämligen "required". Så eh...skriv vad ni heter så ska ni nog se att det ordnar sig.

Hehe...bloodhoung gang har gjort en låt som heter uhn tiss uhn tiss uhn tiss. Det, mina vänner, är humor för mig klockan 07.55. Yes sir!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men varför är du alltid uppe i svinottan då?

Anonym sa...

Nä, hur blev det så dumt? Jag vaknade när stefan gick upp och sen fortsatte jag vara vaken till klockan 08:30. Då hade jag läst några sidor i "The devil wears Prada" av Lauren Weisberger. Det är för närvarande min favoritbok. Jag vaknade igen 10:00. Typ.

Arkivet