fredag, december 09, 2005


Jag kan inte riktigt släppa det här med dålig tv. Jag kom att tänka på reklam som vi såg i USA. De har bland annat permobil-reklam. Man kan ju undra vem det riktar sig till. Eller...jag fattar ju vem som ska ha permobilen, men jag har svårt att se att det är lönsamt att sända prime time reklam för permobiler. Then again...det är amerikaner. Snart åker väl alla amerikaner wheel chair junkies.

Hohoho...nu kissade en apa i Jay Lenos hand. Det är en apa som är konstant erigerad. Kom ihåg var ni hörde det först:

tv håller på att gå under. det finns inte något vettigt kvar att göra.

Jag tänker fortsätta att se på tv. men det är enbart för att jag vill se förfallet själv.

1 kommentar:

-= R =- sa...

Är det apan som är erigerad? Förstår inte riktigt.

Men garvar så jag håller på att dö...

Arkivet