torsdag, december 22, 2005

Alltså, jag är ledsen för det här inlägget. Det håller inte någon kvalitet alls, men det är ju sååå roligt! Jag kanske ska förklara att *tedy* är lite kult på skunk. Jag var en av de första som upptäckte honom, och om jag inte minns fel står jag på hans flickväns kompislista. Notera frasen men jag älskar henne mest över hela mitt hjärta.

*tedy* skriver dagbok:

Jag sitter här hemma nu...Har just kört ner min flikka ner te bussen...De känns lite tråkigt att hon har åkt hem=(( I lördags så käkade jag och Sandra räkor och drack öl och vin=)) De va mysigt...idag söndag så va hon hemma hos mej men innan dess så skulle vi på träning men den där jävla tränare kom inte de va inställt=((...A men sen så va vi hemma hos mej vi myste i mitt rum..Jag massagerade henne över hela kroppen...Smörjde in henns sexiga kropp=)) Sen så älskade vi med varandra de va mysigt...A men snart så ska jag kolla på tv...Önskar att min flikka va här hos mej och då skulle vi titta på tv och jag skulle hålla om henne som jag gjorde igår när vi kollade på tv=))....Men jag älskar henne mest över hela mitt hjärta...

Jag har just kommit hem från min underbara älskling=)) Idag så va vi hemma hos henne...Vi började med att vi låg i hennes säng och bara myste...Vi verkligen myste...De va en väldigt mysig dag=)) Vi matade varandra me jordgubbar och vi doppade dom i äggtuddy=)) Åhh va romantikst det va=)) Tills slut så började hon och jag busa me varnade me jordgubbarna o tuddyn=)) De blev lite kletigt i ansiktet men men=)) Imon så ska vi vara hemma hos henne helt själva=)) Kommer vara mycket mys imon=)) Just nu sitter jag och tänker på hur mycket jag älskar henne=)) Åhhh kan hon inte komma in snart på skunk=)) Längtar efter henne sp mycket..Men vi sågs ju nyss och så men jag längtar och saknar efter henne i allfall...pussar i massor bara till S***=)) //L***//

Heeej Nu é de söndags kväll...Och jag sitter här farmför datan helt ensam...Denna helg har vart en mycket mysig helg...Min älskling har sovit hos mej hela helgen...Vi har vart helt själva me...I fredags så käkade vi räkor och drack rötvin...De va jättemysigt...Vi var me nårra polare och vi drack lite me dom...Jag och sandra blev la lite fulla...I lördags så tog vi bara de lungt hela dagen...Vi käkade kyckling och ris som jag och hon gjorde...Vi bada varmbad och drack röt och vitt vin=)) Denna helg har vart såå skön och mysig...Vi har älskat med=))...Oj min älskling gjorde en lite kul och pinsam grej på mej i Fredags när vi va me polarna i parkudden...Hon *** min ***...hehe de e bara jag o Sandra som fattar detta kanske...Men skönt va de i allafall...Nu é min älskling hemma hos sig och jag hemma hos mej...jag kommer sakna henne hella natten...älskar dej sandra...Många kyssar//L***//

4 kommentarer:

-= R =- sa...

Den största förbehållningen var ju "rötvin" men fan vet om det var värt att läsa allt det där. Whats the deal liksom?

Anna sa...

men kom igen! "massagerade" är ju freakin' hilarious!

oscar sa...

Gah...........hahaha. Det här var det roligaste på länge.

Jag vill ha mer, mer, mer!

God Jul!

-= R =- sa...

Ibland måste det bli ett: "Nej!"

Arkivet