söndag, november 13, 2005

Jag har hängt med Nico större delen av dagen, och lyckats köpa på mig 500 värmeljus typ. I olika storlekar. Christ vad lamt. Men det var trevligt att vara med Nico i alla fall. Hon och Kim har förlovat sig!!! Helt oväntat, men jätteroligt. Jag höll på att få dubbla hjärnblödningar och krupp när hon berättade. Jag citerar hennes pappa "hoppas ni får många fina stunder". Hm...

Och så tänkte jag citera mig själv. I ett brev till en kompis skrev jag ungefär följande:

Jag läser en bok som heter "Arbetslivets psykologi", men det är egentligen en grymt missvisande titel för det är inte alls så intressant som det låter. Den borde heta något i stil med "Allt du behöver veta om asbest", så skulle vi vara säkra på att ingen råkade läsa den av misstag.

Nåja, det var roligare i brevet, men så är väl oftast fallet när man redogör för något som var roligt när det var spontant. Back to instuderingsuppgifter.

Inga kommentarer:

Arkivet