lördag, november 12, 2005


Eftersom jag är så jävla lam och rastlös och inte kan läsa mer än 20 minuter åt gången nu för tiden, var jag tvungen att gå upp klockan 08.00 idag och läsa Arbetsgruppens psykologi. Lustigt nog har jag inte läst ett ord i den än idag. Tänk så det kan gå.

På tal om pass och sånt (från Buscks blogg) är jag förbannat sugen på att dra iväg nånstans. Typ...London eller Paris. Fast det är så realistiskt. Dit kan man faktiskt åka. Egentligen egentligen vill jag åka nån helt annanstans. Tänk...new york eller Kalifornien igen. Vissa tror att USA bara är plast och fult och skräp, men det är det inte. I alla fall inte i Kalifornien. Det som är bra är att de har vacker natur, fina gator, fina hus och sjukt bra shopping. Nu kan man invända att det finns andra, europeiska länder som har finare natur, finare gator och finare hus (typ Italien) men inget land har bättre shopping. Lovar. Dessutom finns det så mycket att göra överallt. Inte bara sunka på stranden som hälften av alla de resemål jag vart på. Jag skulle kunna tänka mig att åka en vända till Australien eller några exotiska öar eller nått, men där har de inte lika bra shopping. Det kan jag inte tänka mig.

Hm...jag tror att jag måste läsa lite nu. Tjing!

Inga kommentarer:

Arkivet