lördag, oktober 08, 2005

Trött

Jag är jättetrött och på dåligt humör. Ah, familjen, familjen, familjen. En av dem har tagit för vana att låna ut mina prylar och tjänster till människor i hennes bekanstskapskrets. Den andra tror att man kan säga oförskämda saker om man använder en vänlig röst. Märkligt va?
Skit i det nu. Jag ska få en Mulberry-kavaj av mamma idag. De går loss på 6-7000 så jag hoppas den är fin!

Igår hade jag för övrigt jättetrevligt! Eller ska jag säga long island ice-trevligt? Jag var nog den enda som fattade mina long island-skämt. Jag tyckte att jag var jätterolig. Förresten är det mesta extremt lustigt och fyndigt efter de kopiösa mängder sprit jag fick i mig igår. Jag fick ont i fötterna på vägen hem. Mina Tod's är vackra skor, men komforten är begränsad. Hah! Nu när jag tänker på det tänkte jag på vägen hem att jag nog inte hade så ont i fötterna som jag borde ha, och att spriten måste bedöva skoskaven. Hallåja!

2 kommentarer:

oscar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
oscar sa...

Jag fattade inte skämten, men dom var roliga ändå. Tack för att man fick smaka.

Arkivet