lördag, oktober 01, 2005

skunk

För några år sen var jag väldigt inne på det här med skunk. döm om min förvåning när jag kom ihåg mitt gamla skunk-lösen och kunde ta en promenad kring gästboken. På den tiden var det minsann klass på konversationen,

Utdrag ur min gästbok:

"soft och trevlig.. hoppas det iallfall man gör så gott man kan. då vill jag att du ska vet att jag inte ignorerrar dig det minsta. Men jag fattade inte är du svartrockare nu eller skulle/ska du bli? kan tilläga att jahg lyssnar på musiken men förljer inte stilen eller jag har en skinjacka hmm"

det kommer nog mera.

...

"ahaa.. men om du pussar Annelie så blir inte jag "arg" på dig eftersom jag vet att ni är kompisar.. men om du grov hånglar med henne blir jag nog lite misstänksam.... men vad händer en söndag som denna då... hmm.. jag ringer dig sen...-pusssar!"

-från min första pojkvän

...

"ja...bort, som vanligt. Fast du är ju inte utomlands utan utomhus eller hur jag ska säga. Varje gång jag har ring till dig de senaste nittio gångerna har du varit hos Magnus. Så du är ju oxå borta. Jag funderar på att ändra lite på min sida oxå...vi får se hur det blir! Puss på dig!"- jag

"jo... det är sant... puss.. blir det friskies i svettis idag eller?... asså kolla på det... bra.. jag ringer sen... puss puss!!" -ex pojkvän

"Nej, jag vet! Vi är med i Friskis å gympar. Ja! Ja! Nä, jag tycker att det är för regnigt i dag, så jag tänkte släpa hem er hela bunten å se på nån dålig video eller Bo Landin i Naturen eller nått. Vi får se vad ni alla säger. I alla fall ses vi! Bites and bloody kisses! nä...pussar!" -jag

Vi brukade gå och se på när friskis gympade i parken. torsdagsnöje.

"Njaepp. De blev lixom bara sodar...du syntes bara jette lite, o dreggen runt omkring (nu menar jag inte din bror) syntes extremet mycket. det var lixom Jippie! Jag har framkallar bilder på massa dregg som jag skiter i. Jaaa!!!!" -jag var i UK och hade tagit kort på exet innan jag åkte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Öhöhööh. Ang det där med Annelie... Det magiska är att jag har nog sagt något liknande :)
/Stefan

ps. Vad fan är en rebbgok? blogspot säger att jag måste skriva rebbgok för att få posta. ffs. ds.

Arkivet