torsdag, oktober 20, 2005






Är på rätt gott humör fastän jag är sömnig som en snok. Mina intentioner var att gå upp klockan åtta och börja råplugga, men jag snoozade fem gånger och gick upp tio i nio istället. Sen kastade jag mig med sound-of-music-entusiasm in i badrummet för att vara senare möta Sandberg (ledning för alla) med en förbryllande, nästan oroväckande glädje. Sen öppnade jag Sanberg. Då rann all glädje ner i mina rutiga strumpor. Fan vad tråkig han är! Men...nu har jag läst klart alla åtta kapitel och är redo att möta nya äventyr. Eh...

Hur som helst var det väldigt trevligt på den lilla förfestliknande grejen vi hade igår. Tack alla som kom. Det var lite spännt i början mellan två personer, sen blev det bättre och sen blev det sämre igen. Men jag tror att det slutade bra. Jag och Anna (den andra alltså) nådde nya barnslighetshöjder när vi låg i sängen och tjyvlyssnade på O plus K som var på balkongen. Hehe...

Jar förresten blivit föreslagen att bli Pegasus festutskott...det kan inte vara bra för mitt rykte...

1 kommentar:

oscar sa...

Goa bilder du lägger ut på mig, ser ju förfaan ut som en vampyr med ebola. Och kom inte och försök med att vara rolig och säga att jag ser ut så egentligen. Jag har en spegel och en självbild och det där var inte representabelt.

Fan.

Måste köpa en epa.

Arkivet