söndag, oktober 16, 2005

Nu kom korten i fel ordning, men om man tittar nerifrån och upp kan den uppmärksamme finna några intressanta fakta:

  • Det blir roligare vad kvällen lider
  • Oscar intog samma position som förra festen, det enda som skiljer onsdagsoscarn och lördagsoscarn åt är en vit krage
  • Möjligen är lördagsoscarn något mer aggressiv; notera hur han (med våld) knycker gitarren från Jens
  • Nicolina har klippt sig i något hon kallar för en "prada-frissyr". Fint är det i alla fall
  • Jag syns knappt på korten. Får bli bättre på att lämna över kameran

Denna gången gick den sista gästen vid sex tror jag. Mit liv blir bättre och bättre för var dag som går. Nu borde jag borsta tänderna, men jag känner mig lite slö.

2 kommentarer:

oscar sa...

Han knycker faktiskt gitarren från Kalle-landsfiskal. Om vi ska vara helt korrekta.

S sa...

Jag tycker att bilden är representativ för kvällen. Sen gillade jag toasitsen. Och er för att ni lät mig vara lite tråkig.

Arkivet