onsdag, oktober 05, 2005



Igår såg vi rosemary's baby. Det var inte världens bästa film, men den dög. Klockan 07.13 ringde Saronkyrkan för att berätta att de inte har plats för de prylarna vi skulle skänka bort. Varför ringde de och sa det? Om det är någon som vill ha tre vita garderober och en soffa och en kontorsstol är det bara att höra av sig. Vi har så det räcker.

Nu ska jag fortsätta skriva på hemtentan. Börjar bli lite trött på det hela. Mycket trött. Men jag måste få den klar snart. Suck. Är uppe i 4 1/2 sida. Måste börja trycka ihop lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ!
Äntligen hittar jag hit! EHEE EHEE
haha jag är ganska förvånad att jag kom ihåg! Sitter på skolan och väntar på att allting ska fungera... imorn hittar vi på nått! Jag har ont i huvet och är stressad och jag vet inte vad! jaja..
Hejdå Nicolina

oscar sa...

jag vill veta vad det är för soffa....beskrivning tack.

Arkivet