söndag, oktober 23, 2005

Efter sjukt många timmar med mina organisationsteoretiska vänner tog vi en promenad här i Vasa. Skönt väder. Kallt och fuktigt. Vad mer kan en anna önska sig?

Ännu bättre är att jag har två stekar i ugnen (jag vet, det låter sjukt vuxet) som håller på att bli klara. Sen ska vi äta middag och se på Firman, som jag aldrig har sett. Vi har redan sett ungefär en timma och jag tolkar allt utifrån ett blandperspektiv som jag hittat på själv.

Msn funkar inte för mig, och varje gång jag försökt köpa ett nytt set strängar till gitarren har affärerna varit stängda. Hur var det nu med dygnsrytmen? Hur som...det kliar i fingrarna på grund av ovannämnda orsaker.

Remember the time you drove all night
just to meet me in the morning?

Det är kantarellsås till stekarna.
Vi kommer ha mat ett år framöver.

2 kommentarer:

Stefan sa...

Bara... Öh. Ett problem.
STEFAN ÅT EN HEL STEK!

oscar sa...

Jag vill ha stek. Massa stek. Stekta små barn, stekta grodor. Vadsomhelst nästan bara det är stekt.

Arkivet