fredag, september 30, 2005

seminarium

Seminariet gick bra. Bättre än förra gången i alla fall. Fast då var jag lite nervös inför sittningen på kvällen, så jag tror att jag projicerade den nervositeten på seminariet, för i vanliga fall jag jag inte alls nervös för sånt.

Jag och Mona pratade lite om våra jobb idag. Jag kom på att det kanske inte var så nyttigt för mig att jobba inom äldreomsorgen. Jag tror att brytningen blir väldigt stor är man som ung går från att knappt ha någon kontakt med ålderdomen och döden till att helt plötsligt vistas dagligen bland just sånt. Man kanske skulle väga upp det hela med ett år på dagis.

Ikväll ska klassen tydligen både till Heaven 23 och Noon, jag vet inte om jag pallar att gå ut i dag igen. Och om jag ändå gör det har jag tre evenemang att välja på. Johans skivbolag har tydligen nån release eller nått. Gud vad insatt jag är.

Nu kom posten. Spännande!

Inga kommentarer:

Arkivet